【英中歌詞】DPR IAN - Welcome to the

MV:

完整版音樂:

 

人類是最矛盾的物種。我們自傲卻自卑,孤傲而脆弱。我們不願脆弱的面貌被窺探,卻又不願獨自舔舐傷口。我們不斷將他人推開,卻又一再乞求他們留下。

這首歌的 MV 下面有人說這首歌是 DPR IAN + THE ROSE,難怪我這麼喜歡???

 

一起進入 Ian's Lore! DPR IAN 音樂+MV解析+世界觀完整解析:Click Here!

 


 

Just stay for the show

就留下來 看這場表演吧

No candle lights to take to home

雖然沒有燭火能供你帶走

You tried bringing out the sunny times

你試著帶出溫暖的回憶

You're not really good at telling lies

但你卻不擅長說謊

So sick of keeping it all in

厭倦了將一切壓抑在心裡

 

I just want you to close all the doors

我只希望所有門扉都緊閉不進

Just leave me alone

讓我一個人靜一靜

I tried to hide it

雖然試圖要掩藏

I'm scared of what's next

我仍對未來感到害怕

I still don't know where to go

仍不知道何去何從

But welcome to the show

但歡迎來到我的演出

 

So turn down the lights

將燈光熄滅

They'll see you now

他們才能將你看清

(Go) your head is high

去吧 抬起頭來

So don't look so down

別垂頭喪氣

I know you feel the same

我知道你有所同感

I tell myself to let go of the pain

我告訴自己 要懂得宣洩

So sick of keeping it all in

厭倦了將一切壓抑在心裡

 

I just want you to close all the doors

我只希望所有門扉都緊閉不進

Just leave me alone

讓我一個人靜一靜

I tried to hide it

雖然試圖要掩藏

I'm scared of what's next

我仍對未來感到害怕

I still don't know where to go

仍不知道何去何從

You're welcome to the show

歡迎你來到我的演出


 

So can you stay a little longer

所以你能再待一下嗎?

'Cause I don't know who I wanna be

我還不知道我想要成為什麼樣子

So can you stay a little longer

所以你能再待一下嗎?

Just until I know you see me standing here

直到你意識到我

Sometimes

偶爾就好

 

I just want you to close all the doors

我只希望所有門扉都緊閉不進

Just leave me alone

讓我一個人靜一靜

I tried to hide it

雖然試圖要掩藏

I'm scared of what's next

我仍對未來感到害怕

I still don't know where to go

仍不知道何去何從

So welcome to the show

所以歡迎來到我的演出

So welcome to the show

所以歡迎來到我的演出

 

Welcome to the show

歡迎來到我的演出

I still don't know where to go

我仍不知道何去何從

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 JOjoJO 的頭像
    JOjoJO

    JOjoJO

    JOjoJO 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()